• Zwroty i Reklamacje

Składanie reklamacji

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

 1. Formularz zwrotu/reklamacji

Wypełnij formularz-możesz pobrać do tutaj: formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. 

Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.Konieczny jest również podpis odstępującego od umowy.

2. Odesłanie produktu 

Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz dowodem zakupu - kopią paragonu lub kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka

Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

PHU NOSEK WOJCIECH NOSEK
ALEJA WOJSKA POLSKIEGO 2
07-401 OSTROŁĘKA

Uwaga! Możesz też skontaktować się z naszym Biurem, wówczas ustalimy wspólnie najlepszy sposób wysyłki.

 

Zwrot towaru

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy oraz 14 dni od tej daty na odesłanie zakupionego produktu, oczywiście najlepiej zrobić to niezwłocznie.

Wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

PHU NOSEK WOJCIECH NOSEK
ALEJA WOJSKA POLSKIEGO 2
07-401 OSTROŁĘKA

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub kopię faktury.

  • Sklep zamknięty

Strona w budowie